Vilken helg!

23 Maj

Vilken galet skön helg vi har haft!

Tack CrossFit Örebro för att vi fick komma och hälsa på er fina box!

I Söndags var det öppet gym på boxen och då passade även vi på att köra lite egen träning.

Mads och Ellinor körde lördagens treat som innehöll

Fran-Grace och 500 meter löpning med 24 kg kettlebell på magiska 6 minuter och några sekunder. Notera att Ellinor även passade på att göra ett par cleans extra.

Jag skulle kunna offra en kroppsdel för att kunna Göra Ellinors Thrusters och Mads pullups!!!

Louise betade igenom 30 handstående armhävningar bara sådär 😀

Jag är så galet impad över mina alla mina vänner i Teamet, vilka förebilder ni är jag lär mig konstant ngt nytt på våra resor.

Själv har jag gått ett par veckor och velat fram och tillbaka ifall jag skulle våga mig på Diane och nu var det bara att ta tjuren i hornen och beta igenom den.

21-15-9 av marknlyft 100 kg och handstående armhävningar. Fick till en tid på 4.15 min blev ett PB på drygt en minut.

Efter träningen var avklarad så fick vi massage av Benny. Hur ofta får man den lyxen att träna och sedan bli erbjuden värsta massagen! Tusen tack för det.

Nu är det bara några dagar kvar tills hela Teamet är samlat och vi får hälsa på i boxen hos CrossFit Uppsala. Det kommer bli magiskt!

Kärlek.

2 svar to “Vilken helg!”

  1. Björn maj 23, 2011 den 3:45 e m #

    Shit, 30 handstående anmälningar, det låter sjukt jobbigt och svårt 😛

    Ni är grymma!

  2. Team Reebok maj 23, 2011 den 7:40 e m #

    Ja du ser man får akta sig för Louise 😀

    Ska försöka stava lite bättre eller iaf skriva in rätt ord nästa gång jag bloggar 😉

    Jösses vad länge sedan vi fick träna ihop!

    //Christian

Kommentera

