Världens bästa dag!

31 Maj

Idag klarade jag en muscle-up för andra gången någonsin! Första gången var för ca. två månader sedan men efter det har det bara inte funkat. Eftersom pass nummer fem på Regionals till helgen är ”Amanda” med 9-7-5 av muscle-ups och ryck har jag varit rejält nervös. Skulle jag bara stå där och vänta ut tiden med några taffliga muscle-up försök?

Nu vet jag att jag klarar av dem vilket känns helt fantastiskt! Det går inte att beskriva lyckan! På filmsnutten är det muscle-up nummer tre, tror jag sammanlagt gjorde åtta stycken och kippen gick bättre och bättre! Coach Rickard skriker i bakgrunden.

På torsdag åker Jenny, jag, Númi och Rickard till Regionals! Mads åker idag eftersom han ska arrangera Regionals!

Vi kommer ha fantastiskt roligt!

8 svar to “Världens bästa dag!”

  1. Richard maj 31, 2011 den 6:21 e m #

    Grymt bra, men vart tog filmen vägen?

  2. Team Reebok maj 31, 2011 den 6:43 e m #

    JAAAAAAAA Shulululu nu sitter den!!!!!!!!!!!! Grattis fasen vad duktig du är

    Kramar

    Christian

  3. Maria maj 31, 2011 den 6:43 e m #

    Du är bäst! Stort lycka till i helgen!!

  4. Ellinor Rehnström maj 31, 2011 den 8:28 e m #

    Shit va grym du är! Gud jag är så glad för in skull!! Hejja dig!

  5. Jenny maj 31, 2011 den 8:50 e m #

    Du är så bra Louise =) Stort grattis!!!!!!
    Kram Jenny

  6. Bruno juni 1, 2011 den 5:35 f m #

    Jag vill också åka!!

Kommentera

