Glädjen fortsätter

4 Jun

Andra dagen avklarad av Regionals.

Första woden idag var:

21-15-9 av

Marklyft 93.2 kg

Boxhopp 60 cm

I mitt heat var det såå starka tjejer. Jag lyckades knipa åt min en 6:e plats med tiden 4:29

Fortfarande 3:a efter detta!

Andra woden var:

100 pullups

100 KB svings 16 kg

100 Double unders

100 OHS 30 kg

Det här dröjer nog länge innan jag gör om!! Fy fan! Mina armar höll Axlarna tog slut, men det var jag inte ensam om!

Tiden blev 23:25 min.

Jag ligger fortfarande 3:a med 17 poäng före Helga med 21 poäng.

Svenskan Caroline Fryklund har 28 poäng och ligger femma! Vilken kvinna! Hon är ju skitbra!!

Kram på er

3 svar to “Glädjen fortsätter”

  1. Linda Altemark juni 4, 2011 den 8:25 e m #

    Fullkomligt tokigt urbra! Kör hårt imorgon Jenny! Du är bäst, det vet du!

  2. christian juni 5, 2011 den 7:22 f m #

    Du e så bäst!! Lycka till idag. Jag kan inte minnas något sportevenemang som jag suttit så klistrad inför som nu.
    Belesa!!!

  3. Camilla juni 5, 2011 den 9:11 e m #

    Du är grym Jenny! Grattis!

Kommentera

