Slakt av Ellinor

17 Jun

image

Tänk vad lurad man kan bli av passen när man ser andra träna. Ellinor tex hur kan något se så snabt och lätt ut?!

Passet bestod av
5 varv
5  power cleans på kroppsvikt
5 marklyft
30 double unders
10 hopp över stången.

Enligt henne skulle frivändningarna bli lättare om man körde ett par tunga marklyft innan. Idag håller jag inte riktigt med fast det är klart det borde va.så 😉 Blev totalslaktad, så grymt stark du är, kungligt kört.

Passar på att skänka vår hjälte Andreas en tanke som kör 300k på vätternrundan ikväll 22.45. Lycka till.

Ha en fantastisk helg.

Kärlek

4 svar to “Slakt av Ellinor”

  1. Team Reebok juni 17, 2011 den 6:06 e m #

    Ellinor! You rock =)

  2. Ellinor Rehnström juni 18, 2011 den 10:47 f m #

    Den känlsan jag upplevde igår var sannslös. Kanske var det bara en bra dag eller så är det definitivt ett knep jag vill fortsätta använda! Tack för ditt pepp Christian!

  3. christian juni 18, 2011 den 12:27 e m #

    Jag tror det inte bara var en bra dag. Vi vet ju att du har en jäkla bra år 😉

  4. Ellinor juni 18, 2011 den 7:19 e m #

    Jo jag vet, ville bara att du skulle påminna mig igen! 😉

Kommentera

