Parpass på Nordic

20 Jun

Ikväll var det parpass som gällde på Nordic. Vi började att nöta muscle ups. Det börjar faktiskt att bli en av mina favoritövningar. Sedan var det dags för dagens wod som bestod av:
– 15 pull-ups var
– 10 parräckhäv var
– 400m löpning

Tid: 10.30.

Både Björk, Emmy och jag som körde ihop försökte göra butterfly pull-ups genom hela passet. Emmy satte sin första butterfly pull-up 5min innan passet började! Grymt jobbat!

Vi avslutade till min glädje med Tabata benböj :(.  Hade träningsvärk från mina Tabataövningar igår men det gick konstigt nog bra ändå. Fick 20st på de 6 första och 19st på de två sista.

Vi syns!

20110620-070953.jpg

20110620-071020.jpg

Kommentera

