Just idag är jag stark…

23 Jun

Det är ju roligt nästan jämt särskilt när man belönas utav framgångar.

Dagens pass:
5 varv av 12 OHS
9 Burpee box jumps 60 cm låda.

Det här Mads-passet har varit ett riktigt hjärnspöke för mig.
För ca tre månader var jag tvungen att bryta passet efter ett varv pga att jag var för klen och inte fick någon styrsel på skivstången vilket ledde till att jag tappade stången hela tiden.

Men morse klockan halv åtta satt den!
Tiden vette katten men jag körde den näst intill obruten.

Måste fira det här med Kenta Gustavsson.

Ha en fantastisk midsommar.
Kärlek.

Ett svar to “Just idag är jag stark…”

  1. Andreas juni 23, 2011 den 4:46 e m #

    Det är ju ingen slump att Mads är en international superstar…han kan det där med programmering. Grymt att du märker sådana framsteg.

Kommentera

