Crossfit Level 1 Trainer

27 Jun

Även om jag tvingade mig själv till nykterhet på Midsommarafton så vill jag påstå att denna Midsommarhelg var den bästa på länge.

Utan baksmälla vaknade jag nervös upp på lördagsmorgonen. Jag åt sedvanligt mina Paleo-pannkakor och sen satte jag mig på snöret till Slussen och Nexus Fightcenter. Väl på plats välkomnades jag av en alltid så fin Jenny (Jacobsen såklart) som klibbade på en namnlapp på min tröja och samtidigt kvittrade ”Välkommen Richard!”.

Jag har alltså gått Crossfit Level 1 Trainer-utbildningen i helgen och kan nu titulera mig just Crossfit Level 1 Trainer. Vet inte riktigt hur jag ska/vill gå vidare med det här men en tanke som har slagit mig är att ta med mig familjen till USA och jobba som tränare på nån box. Det blir nog svårt att få ett Green Card, men jag kan ju börja med att kolla runt bland boxarna och se om det är nån som vill ha en alien som tränare. 

Ett svar to “Crossfit Level 1 Trainer”

  1. Mattias juni 27, 2011 den 7:34 e m #

    Grattis! Jag sa ju att det skulle gå vägen 🙂

Kommentera

