Den där Mary.

1 Jul

Filmen är roligare än CrossFit-passet. Det vet jag och Christian med säkerhet vid det här laget. ”Mary” var nämligen morgonens utmaning för oss båda.

”Mary”

AMRAP 20 min
5HSPU
10 Pistoler
15 Pull ups

Jag fick vika ner mig det återstod 45 sek då mina händer sprack upp totalt på näst sista varvet. Orkar inte!

Vi hann för övrigt med 9-10 varv. Ett resultat som inte är mycket att skryta med. Ett litet tillägg bara, vi fick bara köra butterfly pull ups. Och det var på just dessa som det tog emot, för min del i alla fall. Gissar att det hade gått snabbare med vanliga, som jag faktiskt behärskar.

4 svar to “Den där Mary.”

  1. Yogaman juli 1, 2011 den 8:46 e m #

    Hahaha, fantastisk thumbnail på videon!! 🙂

    • Team Reebok juli 1, 2011 den 9:42 e m #

      Haha, den bjuder vi på :). Vi har, som du kanske märkt, ingen skam i kroppen när det kommer till vilka filmer vi lägger ut.. /Andreas

  2. Christian juli 1, 2011 den 10:12 e m #

    Hahahaah shit vad man ser ut!!!!
    Ja idag var vi låååångt ifrån våran komfortzone! Pistoler, jag kommer garranterat drömma mardrömmar om dem. 😀

  3. Christian juli 1, 2011 den 10:18 e m #

    Kanske skulle ta och lära sig butterflyes på allvar nu 😀

    Måste tillägga att för varje gång vi bytte ut butterflyes mot vanliga kippade pullup så blev man och göra två burpees per pullup efter passet

    Blev ett par stycken 😛

Kommentera

