Stark starkare Andreas. :-D

6 Jul

Idag var det segt i baksidor och ländrygg! Undra om marklyften kan ha ställt till något månne.
Vi fortsatte vårat tema på saker vi behöver bli bättre på.
Jag allt där stången är högre än midjan och Andreas vet jag inte riktigt längre eftersom hans kurva har bara exploderat rakt upp och han är loket själv i allt vi kör för tillfället!

Vi började lite med:
Andreas 3×5 striktapressar, och det såg verkligen ut som luft när han körde det sista settet på 70 pannor! Grymt!
Christian (jag) pushpressar efter min flopp i lördags. avslutade med en 2a på 70 kilo vilka kanske var lite svajigga om man frågar de som såg på. 😉 Men pr är alltid pr.

Sedan körde vi Woden Jeremy.
21-15-9 av
OHS 40 kg.
Buprees

Alltså jag har oftast sett mig själv som rätt bra på burpees. Men i det här passet IKKE. Galet roligt var det hur som helst, i vanlig ordning blåste Andreas på som ett ånglok, jag säger bara vilket år den mannen har! Tänk att OHS och burpees var så dålig kombo. 😀

Eftersom vi körde GHD igår så fick det bli back extensions idag 3×20. Får bli en röd tråd för oss nu då man milt kan säga att vi är rätt klena i.

Får se vad det blir för skoj imorgon

Kärlek.

Kommentera

