Näst sista dagen på semestern…

16 Jul

Nu är det bara morgondagen kvar sedan börjar jag jobba igen. Det har varit så skoj och hinna träna på dagarna tillsammans med
bl a Andreas aka Limpan och dessutom inte ha någon tid man ska passa hela tiden.
Dock blir det bra att komma i dagliga rutinerna igen då man vet vad det är för dag när man vaknar och så kanske maten och allt runtikring blir  lite ordentligare än de här tre veckorna som gått. Alla vet nog vad jag menar utan att jag behöver skylta om det som slunkit ned 😀

Under semestern har jag nästintill bara fokuserat på mina största brister dvs i princip allt där stången passerar naveln och uppåt.
Vädigt lärorikt.

Började dagen med 5or på frivändningar
50, 60, 70 och 60 kg.

Sedan körde jag en av Mads galna pass som ser lätt ut på papper men så finns det alltid ngt som ställer till det.

AMRAP 3×3 min med 3 min vila mellan varje set.
2 muscle ups
6 Thruster 50 kg
8 chest 2 bar

Det är fasen inte lätt att få till Muscle up direkt efter chest 2 bar 😀
Danne O och Mats R på Nordic höll ett vakande öga och hittade massor med dynga jag har att träna på tack guys!

Egentligen hade jag tänkt runda av efter det men när jag såg Mats köra marklyft så insåg jag att det var länge sedan och hakade på. Oj oj oj det var inte igår och är nog dags att jag tar tag i dem och lär mig en gång för alla.

Bifogar en liten rulle där jag gör en etta på 170 kg och jag vill varna känsliga tittare för gräslig teknik OCH den är inte inspelad i slow motion även om man kan tro det 😉

Kärlek

Ett svar to “Näst sista dagen på semestern…”

  1. Lollo juli 17, 2011 den 8:29 f m #

    Haha, slowmotion! Inte alla som kan göra det!

Kommentera

