Lek i parken

17 Jul

Igår blev det en lugn Barbara i lekparken.

WOD Barbara:
20 Pullups
30 Pushups
40 Situps
50 Squats

3 min vila mellan varje runda. Mina tider låg mellan 3.30min – 4.40min. Inget att hurra för men det var kul att ha provat Barbara. Mina pull-ups blev något begränsade för den så kallade pull-upsstången hängde så tätt med de andra stängerna att jag var rädd att slå i huvudet…Men det är lärorikt att vara på resande fot och i mijlöer där det inte finns skivstänger och crossfitboxar.  Helt klart utanför ”min värld”.

20110717-103149.jpg

Kramar

Ett svar to “Lek i parken”

  1. Christian juli 18, 2011 den 6:36 f m #

    Bra kört!
    Tänk vad bra det är med lekplatser!!!

Kommentera

