Träning i Malmö

21 Jul



Medans Louise tränar i Österlen så har jag tränat i Malmö. Vi kom till Malmö i tisdags, då var det strålande sol så vi gick direkt till stranden. Tyvärr är det all sol vi fick här i Malmö. Så vad gör man när det regnar? Jo man tränar!!

Igår besökte jag och Per Crossfit Malmö. När Reebok teamet  var på besök här så kunde jag tyvärr inte följa med.

Vi vart varmt välkomnade av crossfit Malmö och det var väldigt kul att få se hur det gymmet såg ut. Jag och Per vart väldigt imponerade över hur de hade disponerat ytan. Kul att se att det är möjligt att ha ett helt fungerande crossfitgym med många medlemmar på en relativt liten yta.

Igår körde även vi med inspiration från Mads.

10 set av:

5 frontsquat  50kg

5 marklyft 90 kg

med 100 sek vila mellan seten.

Sen,

10 set av:

5 bänkpress 45 kg, Per hade 85 kg

2 repklättringar ca 3m, Per körde 5 chest to bar pull-up.

med 100 sek vila mellan seten.

Idag fick jag med mig min syster Rosanna och hennes pojkvän Oliver på ett pass.

Vi körde 5 varv av:

5 Pull-ups/Rodd i ringar

5 Dips

200 m löpning

12 utfallsteg eller 12 pistols

100 singelhopp eller 33 DU.


Kommentera

