Oväntat besök.

22 Jul

CrossFit Nordic var tommare än någonsin idag på eftermiddagen och jag var helt ensam i lokalen. Då, som en uppenbarelse, klev hon in. Allas våran Lollo. Kärt återseende och trevligt med sällskap. Vi hade både ungefär samma inställning till träningen idag. Det var viktigare att vi var där än vad vi gjorde. 

Själv körde jag lite pushpressar och pushjerkar och Lollo, ja hon körde det mesta. Nedan, jag jerkar framför Lollo ;).

Avslutade med en mesvariant av Fran. Wallballs istället för thrusters.

Tid: 4:20. Rätt kul pass men önskar att jag vägde 10kg mindre. Känner mig svårt tung i pull ups för tillfället. Och i muscle ups. Och i ringdips. Och i allt annat där min kropp är min belastning.

I morrn kl 12 ska jag och Louise köra marklyftpasset från RegionalsCFN. Häng på vetja.

/Andreas

 

 

Kommentera

