Besatt…

28 Jul

När jag började träna Crossfit förra året förstod jag att man hade fått ett nytt intresse men inte att jag skulle bli sån besatt nerd som jag blivit.
Undra hur många timmar man har lagt ner på Journal andras bloggar samt you tube.

Hade först tänkt gå en promenad på lunchen om jag inte hade snubblat på det här. Vill ju så gärna bli bra på snatch klart det var värt det! 😉

3 svar to “Besatt…”

  1. Anna juli 29, 2011 den 6:06 f m #

    Jag håller med dig. Började själv träna CrossFit på egen hand i mars 2011. Finns ingen box i staden där jag bor, så jag får moderera mina pass efter vad som finns till hands på gymmet jag tränar på. Har redan blivit både med ringar och ett ”Buddy Holly” hopprep…:)

    Följer denna blogg dagligen och är lite lätt beroende av att läsa om CrossFit. Men så är det också den roligaste och mest utmanande träningsform jag nånsin stött på.

  2. Team Reebok juli 29, 2011 den 8:29 f m #

    Hallå Anna. Vad kul att du läser vår blogg!
    Ja man är ju bortskämd som har tillgång till ett gym där man kan väsnas och sprida ut sig med skivstänger utan att ha flera på kö bakom en.

    Det är så skoj med egna Ringar!!! Önskar jag själv hade mer tid för mina! 😀

    Lycka till med träningen!

  3. Andreas juli 29, 2011 den 10:43 f m #

    Jag skulle inte bli förvånad om det inom kort finns både stödgrupper och 12-stegsprogram för Anonyma crossfit-junkies.

Kommentera

