Hm kanske skulle ta mig en funderare…

29 Jul

Läste ett inlägg från Marcus Herou på CrossFit Faluns hemsida om marklyften. Kan faktist va en anledning att mina marklyft sett för täskiga ut på sista tiden.  😉

http://crossfitfalun.se/hur-ser-ditt-marklyft-ut/

 

Nu är det bra timmar kvar för Jenny!!!! Ska bli så kul och se games!

3 svar to “Hm kanske skulle ta mig en funderare…”

  1. Marcus Herou juli 29, 2011 den 7:51 f m #

    Det bar mig emot att skriva ett sånt inlägg, jag vill ju dra tungt 🙂

  2. Team Reebok juli 29, 2011 den 8:15 f m #

    Hahaha ja då är vi två! 😉
    Jag ska verkligen ha det i åtanke! Tack för tipset!

  3. Andreas juli 29, 2011 den 10:40 f m #

    1 på den!! Bra inlägg Marcus och även om det tar emot så tar jag rygg på det tänket.

Kommentera

