Tillbaka

1 Aug

Då var det måndag och semestern är slut! Tillbaka till Sverige och vardagen. Men det är skönt att komma in i rutinerna igen. En av dom är träning på Nordic! En väldigt bra rutin! Har tränat mycket själv under semestern och var därför extra peppad inför kvällens pass. Dock var det inte ett ”vanligt” pass. På schemat stod maxlyft i thrusters (som jag har hatkärlek till om ni kommer ihåg vad som hände på Regionals) och ”Gudrun”.

20110801-081310.jpg

Maxlyft i thrusters gick helt ok, men hann inte med att nå mitt max pga tidsbrist. Men lyfte 55kg, får maxa en annan dag.

Gudrun gick bra, 50 burpee – thrusters på 25kg. De första 25 var tyngst, sedan såg jag äntligen ljuset i tunneln. Fick tiden 7:15 min.

20110801-083044.jpg
Gissa vem som tränade på Nordic? Erika Jonsson! Hon har precis flyttat till storstaden. Mycket kul! Erika är en jätteduktig atlet och var med på SM förra året.

På tal om SM, nu är jag anmäld till Crossfit SM den 15-16 oktober. Alla ni som går och velar, anmäl er! Det kommer vara magiskt (citat Rickard W.) och det håller jag med om! För att anmäla er, gå in på: http://sm2011.crossfitnordic.se.

Tänk på att sista anmälningsdagen är den 15 september!  

Vi ses!

Kommentera

