Omväxling verkar vara bra :-)

3 Aug

Igår var jag nere på Nordic och vem träffade jag inte där om inte en av våra superstjärnor Loulou! Kan säga att hon var lite mer sommarfräsh efter turkietresan än en annan som är inne på 3e arbetsveckan!
Så vi fick chansen att sporra varandra lite grann under passet. Tror faktist inte vi har sets sedan våran sista teamträning ihop och det var LÄNGE SEDAN!

Det här var Louises andra pass på Nordic sedan semestern började och hon har tidigare kämpat med sina HSPU.
Sedan efter lite tr’ning i Blekinge och Turkiet så upptäkte hon att 15 obrutna var hur lätta som helst så varför inte köra på när flytet ändå är i luften. Jag vet faktist inte hur många varv det blev men det var flera stycken! Grattis som f*n!!

Fick tyvärr inte med det på bild utan en när hon ror istället.


I lördags fick jag bevittna när min kompis Björn drog Personbästa i strikt press.

Och Istället för att börja med sitt gamla Pb passade vi på att lägga in en extra viktklämma på varje sida och då är det ju faktist ett nytt PB och sedan slängde han på fler vikter ändå så Många Personbästa blev det även för honom! Så jäkla starkt!

 

 

Och självklart så finns det tyngsta på film med. Det som inte finns på youtube har ju inte hänt 😉

 

Ha det bäst

kärlek

3 svar to “Omväxling verkar vara bra :-)”

  1. Ulrika augusti 3, 2011 den 12:09 e m #

    Tack Christian för peppen på sista varvet på metconen igår! Det behövdes kan jag säga.. fy fan. 🙂

  2. Björn augusti 3, 2011 den 12:16 e m #

    Christian, du är ju där och hejjar på nästan varje gång jag sätter personbästa. Du skulle nästan börja kunna ta betalt! 🙂

  3. Team Reebok augusti 3, 2011 den 12:54 e m #

    Ulrika- Vad kul att det hjälpte! Skoj att även du bloggar, den ska jag följa helt klart 😀

    Hehehe fast Björn du é ju som hulken själv och då tror jag bara att jag har varit med en av alla gånger du tar dina PB 😀
    Som vi brukar säga i Teamet: – Altså Björn vilket jäkla år han har haft!!

Kommentera

