Jennys Games-berättelse

6 Aug

Ni har väl inte missat att läsa om Jennys fantastiska insats under Games?

Sammanfattning av 2011 CrossFit Reebok Games 

Kan ändå inte sova så jag bloggar =)
Games gick kanske inte riktigt som jag hade förväntat mig, men jag var nog inte den enda som förväntat sig annorlunda.
Många av de tjejer som tävlade förra året hade förväntat sig topp placeringar, men en del blev precis som jag ute ur tävlingen efter första kvalgränsen.

Se resultatlista här

Tack snälla ni som följt mig på vägen och stöttat!! Ni är underbara!

Det gick ju annars väldigt bra för Europa! Annie Thorisdottir vann och Sam Briggs kom 5:a vilket betyder att hon inte behöver kvala in nästa år, och det betyder även att vi har 3 kvalplaster för damerna från Europa till Spelen!!!

Läs mer om Jennys berättelse här! 

 

Kommentera

