Tack Númi!!!!!

9 Aug

Alltså jag trodde aldrig jag skulle ta mig ur min återvändsgränd på mina kassa double unders. Under sommaren har de även blivit ännu sämre. Har fått så mycket tips och råd som jag tyvärr inte har fått att fungera.

Idag stod jag i vanlig ordning och traglade dem. Så kom Númi och tog sig tid och gick igenom varje del ett i taget samtidigt som jag körde på. Först mina fötter, efter det hur går mina ben egentligen.. och sista som gjorde allt, hur jag höll i handtagen på hopprepet. Vips så satt de bara sådär! Otroligt hur pedagogisk han är. Så får du inte till dina DU kontakta Númi för privatlektioner  😉

Vill bara säga det till alla jag ser. Får se om jag kan sova pga mitt lyckorus. Nästan så jag höll på att surra CrossFit med mina medresenärer på tunnelbanan.

Än en gång tusen tusen tack Númi!

2 svar to “Tack Númi!!!!!”

  1. Lollo augusti 10, 2011 den 5:02 f m #

    Härligt! Såg riktigt bra ut!

  2. Mads augusti 10, 2011 den 7:49 f m #

    Inland be hover man en Numi Bara !

Kommentera

