Nya skor!

10 Aug

Då har vi i Teamet blivit med nya skor! Och inte vilka skor som helst utan Reebokskor och inte vilka Reebokskor som helst utan CrossFit Reebok skor. Fick den i eftermiddags och jag längtar så till träningen nu! Vilken tur att jag ska träna runt lunchtid imorgon så jag slipper vänta hela dagen för att få använda dem!! Man ska tydligen värma upp plösen med en hårfön så de formar sig helt efter foten men det får bli nästa projekt!
Så imorgon fokus på snatch, double unders och NYA SKOR!!! Dom verkar vara magiskt sköna! Tack Reebok!

Fina va! 😀
Kärlek

4 svar to “Nya skor!”

  1. Patrick augusti 10, 2011 den 7:56 e m #

    När kommer vi vanliga dödliga kunna köpa dessa skor?

  2. Richard augusti 11, 2011 den 6:29 f m #

    Vilken bra bild du tagit Chrille.

  3. Team Reebok augusti 11, 2011 den 6:49 f m #

    Hej Patrick.
    Jag är inte 100 än hur, när skor och dyl kommer ut. Men kolla in http://shopcrossfitreebok.com där kan man köpa Reebok CrossFit grejer.

    Vi får hålla tummarna att de uppdaterar med lite skor snart.

    //Christian

  4. Team Reebok augusti 11, 2011 den 7:03 f m #

    Hehehe fasen mina bilder blev så dassiga igår i min mörka lägenhet med mobilkameran så jag kan ha stulit/ lånat din bild 😉
    Kanske ska nämna att mästerfotografen till Bilden heter Richard 🙂

Kommentera

