Äntligen!

16 Aug

Danny Mcaskill kan va en av de grymmaste cyklisterna.
Såg precis att han hade släpt en ny trixig video se och njut.

För er som inte vet vem han är så är den här ett måste. Den är bäst!

3 svar to “Äntligen!”

  1. Felix augusti 16, 2011 den 12:16 e m #

    Det är coolt att göra burpees, olympiska lyft och boxhopp, men det här är nog ändå lite coolare… Grym video!

  2. Michael Kruse augusti 16, 2011 den 12:24 e m #

    Riktigt coolt, nästan som att göra 100 obrutna DU!

  3. Ellinor augusti 16, 2011 den 3:54 e m #

    Oj oj oj! jag o Per är i Åre o har kört downhill idag! Läskigt var det, men efter ett tag kände jag mig lite tryggare! Ramlade flera gånger o känner mig sjukt tacksam för den hockeyliknande utrustning jag hade! Är efter denna dag väldigt imponerad över alla duktiga cyklister! Kul att se!

Kommentera

