Jag var bara tvungen…

30 Aug

…att göra om helgens finalWoD. Har inte kunnat släppa mitt ”misslyckande” och kände att jag ville ha någon form av besked om att jag inte är så dålig ”egentligen”. Roddade således upp i studion på Sturebadet Haga för att ge mig på den igen. Och det gick bättre. Mycket bättre. Var klar efter 8 minuter idag istället för 20 som i lördags. Och även om jag fortfarande inte är någon ninja när det kommer till HSPU så var de idag inte något större problem. Jag fick döma bort några, och efter att ha kollat på filmen så kanske ytterligare någon borde ha dömts bort, men ändå. Det känns mycket bättre. Skulle kunna sitta här och rabbla en massa bortförklaringar till varför det gick som det gick i helgen, men det tänker jag inte göra.

Så. Nu släpper vi det.

 

Ett svar to “Jag var bara tvungen…”

  1. Rocky Balboa augusti 30, 2011 den 4:21 e m #

    Nice work Ivan Drago!

Kommentera

