I love Reebok

31 Aug

20110831-140156.jpg

Igår fick jag ett par nya skor av Mads trots att det var hans födelsedag…!

De är de blåa och gråa. RealFlex heter dem och det är ett par löparskor. Skapta så att dina naturliga rörelser ska ske lättare.
Jag har haft på mig dem hela dagen o de är supersköna. Väger i princip ingenting och är väldigt följsamma med foten! Vill man anamma framfotalöpning så känns det som ett bra val!
På bilden ser ni även mina Reebok skor som heter Ultralite! De använder jag när jag ska göra benböj, marklyft och olympiska lyft! Det är egentligen ingen lyftarsko. Men jag tycker att den fungerar perfekt till det!

20110831-141724.jpg

Idag hade jag Reeboks märke Easytone när jag tränade.Linnet är väldigt taight med flexibla band i ryggen som ska ge motstånd när du tränar. Jag upplever att min hållning i bröstryggen blir bättre när jag har linnet och det känns bra då jag har en tendens till att mina axlar dras fram. Byxan är också väldigt taight! Det jag uppskattar mest med den är att den inte är genomskinlig! Många träningsbyxor för tjejer är genomskinliga i baken vilket inte känns så bra när man ska göra en benböj, burpee eller ett marklyft!

Jag kan tipsa om att Intersport på Drottningatan har det största Reebok sortimentet i Stockholm! Så ser du något snyggt här på bloggen så rekommenderar jag att gå dit!

/Ellinor

3 svar to “I love Reebok”

  1. Team Reebok augusti 31, 2011 den 12:44 e m #

    Shit vad snygga dom var!

    //Christian

  2. karin januari 8, 2012 den 5:28 f m #

    Heej!
    Hur är toppen i storlek? Ska man köpa medium om man oftast har medium (är 174cm lång) eller ska den sitta åt som f-n så det får bli en small istället? 🙂
    mvh karin

    • Jenny januari 9, 2012 den 10:16 f m #

      Hej Karin!

      Jag skulle köpt medium och du oftast har medium. Small kan bli aningen för tajt:)

      Lycka till!!
      /Jenny

Kommentera

