Revanch även för mig.

31 Aug

Tidigare i somras körde jag och Andreas ett pass som jag innehöll 2 tredjedelar jag verkligen sög i.

5 varv av:
5 Power cleans 60 kg
5 box hopp
20 double unders.

Det gick verkligen åt skogen då jag hela tiden hoppade ur bild, snubblade och svor på double exakt varenda double unders! Bröt upp frivändningarna i 2 och 3 delar  se länk från gamla passet https://teamreebok.wordpress.com/2011/07/05/blandade-ovningar-pa-nordic/

Nu drygt två månader senare så sitter ju mina hopprep och dessutom är tumgreppet ett faktum!

Så den här gången blev det 5 minuter istället för 7 min och lite till som jag fick sist. Känns riktigt bra att jag börjar bli bekväm på 60 kilo i frivändningarna.

Tack för det tumgreppet!

 

Kommentera

