Sköna lördag.

3 Sep

Bortsett från vårat överhuvud Mads så var hela gänget idag samlat på Nordic, om än i omgångar.

Jag och Christian möttes upp på morgonkvisten för att köra en snabbis som vi snodde från CrossFit New England:

12 min amrap

12 cal row
12 Deadlift, 80kg
12 Hand release push ups.

Det var något av ett kompromisspass. Jag är rätt bra på rodd medan Christian är grym på armhävningar. Dessbättre, för min del, så tjänade man, inte helt otippat, mer tid på att vara snabb i rodden :).

Resultat:
Andreas: 7 varv
Christian: 6 varv.

Jenny, Richard och Ellinor körde lite senare ”Nate” :

Amrap 20 min av:

2 MU
4HSPU
8 KB svingar, 32/24kg

Tyvärr så bevittnade jag själv inte detta spektakel men jag har ändå fått ta del av delar av resultatet:

Richard: 12 varv+ 2MU

Jenny: 14 varv+2MU

Ellinor 8 varv +. 1MU

Lollo var lite krasslig och tog det därför lite piano idag, men posa det kan hon!

3 svar to “Sköna lördag.”

  1. Jenny september 3, 2011 den 5:06 e m #

    9 varv tror jag det blev för Elvis?

  2. Bruno september 3, 2011 den 8:08 e m #

    Återigen en känsla av tomhet efter att ha hängt med er.

  3. Team Reebok september 3, 2011 den 8:40 e m #

    Andreas du vet att falsk ödmjukhet är fulare än och skryta. 😉 ”rätt bra på att ro” hehehe när jag låg på 6 kalorier så passerade du precis 12… Så galet kört.

    Hade varit trevligt och även kört Nate. Får ta den vid senare tillfälle.

    Håller med föregående talare.
    Nackdelen med teamet är att det alltid blir så tomt utan er!

    //Christian

Kommentera

