Man måste inte träna varje dag

8 Sep

Eller? Lätt att det blir lite träningshysteri ju närmare SM vi kommer. Därför vilar jag helt idag! Jag älskar verkligen Crossfit och när jag väl är på boxen kan jag vara där i timmar. I förgår var en sådan dag. Tränade allt och inget. Var därför sliten igår och kunde inte köra det som stod på programmet. Inte bra.

Har en plan och den är till för att följas, men som sagt när SM-hysterin träder in är det svårt att lägga band på sig. Denna veckan är en medeltungvecka och nästa vecka är en tung vecka. Därför får jag inte varje utsliten tills nästa vecka. Hur svårt kan det vara? Men nu ska jag skärpa mig!

Var på välbehövlig massage idag. Har haft problem med överansträngning i armarna som kommer tillbaka så fort jag inte är försiktigt.

Inga marklyft idag!

2 svar to “Man måste inte träna varje dag”

  1. Bruno september 9, 2011 den 7:35 f m #

    Jag har inte tränat sen vi körde Nate. Har varit sjuk sedan i söndags men nu börjar jag repa mig. Kanske blir det ett pass i morrn, lördag.

  2. Lollo september 9, 2011 den 5:34 e m #

    Fy vad tråkigt, men skönt att du mår bra nu!

    Attans att jag inte kan vara med 😦

Kommentera

