Glädjespridarna

13 Sep

Igår var var både Mads OCH Christian på boxen = glädjespridare x 2!

Träningen fick sig verkligen ett skjuts av den härliga stämningen. Härligstämning = kanonträning!

Uppvärmningen genomfördes i par eftersom dagens metcon var ett parpass. Christian och Mads kånkade runt på varandra med stor skicklighet.

20110913-072803.jpg

20110913-072827.jpg

20110913-072852.jpg

20110913-072905.jpg

Viktade dips:
Mads tog 60kg!

Kvällens parpass:

20 ringdips
8 klapparmhävningar
10 burpee bollkast

Vi ses!

6 svar to “Glädjespridarna”

  1. Mads september 13, 2011 den 11:49 f m #

    Så jäkla kul att vara med på passet, och att köra med Christian var kul för mig, men jag kan tänka mig att det var frustrerande för honom att behöva vänta på gamla gubben hela tiden:-)
    Nästa gång lovar jag att vara snabbare Christian:-)

  2. Team Reebok september 13, 2011 den 12:29 e m #

    Hahahahaha sure balla bacon! För er som känner Mads så vet ni att han är vansinnigt ödmjuk. Det var nog snarare tvärtom att herrn fick invänta mig ett par ggr. Det var hysteriskt kul och träna tillsammans med vår egna superstar alltid något man lär sig på resan! Galet och greja 60 kg i dips!! Jag lovar att bli bättre på mina wall-balls Mads!! 😀

  3. Mads september 14, 2011 den 8:03 f m #

    ha ha ha ha ha ha! man behöver bara läsa Christians atlet profil för att förstå att han har humor så det räcker och blir över:-)
    han fick givetvis vänta evigheter på gamla gubben, men han gjorde det med ett leende. Att det var så kan nog både Erik och Björk som höll i passet intyga:-)
    60kg i dips… Jodå, men jag kunde en genväg:-)
    Christians nya nick är Glädje ministern:-)

  4. christian september 14, 2011 den 2:57 e m #

    Nej nej du é bäst 😉

  5. Mads september 15, 2011 den 7:15 e m #

    ha ha ha ha! Det här kommer bli en lång tråd, för jag ger mig aldrig!!! Du är hjälten:-)

  6. Team Reebok september 18, 2011 den 4:35 e m #

    Aldrig? 😉

Kommentera

