Mys på Nordic

18 Sep




Tänk att tiden går så vansinnigt snabbt när man tränar helgpass på Nordic!
Träffade upp Mads för att dra en sedvanlig kaffe vilket man absolut inte får tumma på då det är helg samt lite obligatoriskt skitsnack med alla sköna lirare på boxen.

Jag hade ännu ett bissart roligt och jobbigt pass framför mig som herr Mads hade knåpat ihop.

börja med 50 toes 2 bar
Sedan.
21-15-9
Knäböj med kroppsvikt på stängen (65kg)
Marklyft med samma vikt

Avsluta med 50 Knees 2 elbow.

Jag var skapligt slut i ländrygg och ben från gårdagens pass och idag brann de sista krafterna bort. Men skoj var det!

Mads körde en del tungabänkpressar och strikta pullups för att sedan avsluta med
21-15-9 av
sumo death lift highpull  40 kg (tror jag stången låg på)
Wallballs 10 kg.

Eftersom soppan var helt slut hos oss bägge efter passet så blev det dags för lite mer Kaffe och skitsnack. Och för första gången i världshistorien så kom vi före Mattias och stannade kvar längre än honom (händer aldrig). Fatta att vi var på boxen vid halv elva och lämnade inte boxen förrän strax efter två.

Nu har jag slängt ihop en chiligryta på 2 kg kött som ska få puttra ett par timmar.  😀
Ha en fantastisk söndag.

Kärlek

 

 

 

Ett svar to “Mys på Nordic”

  1. Marcus Herou september 18, 2011 den 5:59 e m #

    Det sjuka är att det låter som ett helt vanligt lunchpass för mig och Dave 😉

Kommentera

