Sprint i Enskede

21 Sep

Nyss hemkommen från riktigt rolig träning tillsammans med Louise och Andreas.
Vi började med klassisk friidrottsuppvärmning dvs jogg massa löpskolning och så fick vi instruktioner av vår egen häckdrottning på häckträning.

Vi körde även lite häckhopp vilket direkt kan apliceras till våra boxhopp och här får man verkligen fokusera på armarna.

Sedan körde vi
6×60 m gångpaus
4×100 m gångpaus+1 min
100% tempo på samtliga.

Kan säga att den som imponerade var Andreas som var ett jäkla ånglok. Wow Vad kul vi hade.

Tack Louise för riktigt bra instruktioner.

Kärlek

6 svar to “Sprint i Enskede”

  1. Ellinor september 21, 2011 den 7:54 e m #

    Spänstigt Andreas! Synd att jag missade er idag! Kram

    • Andreas september 21, 2011 den 8:19 e m #

      Det blir snart en repris! Det var sjuukt kul! Kram kram

  2. christian september 21, 2011 den 9:00 e m #

    Lätt att vi kör det här igen Nyttigt och riktigt jobbigt på ett annat sätt. Ellinor, Jenny, Mads och Bruno ni var saknade…
    MYCKET!

  3. Lollo september 22, 2011 den 6:10 f m #

    Ni var så duktiga! Jag är riktigt imponerad!

  4. Mads september 22, 2011 den 9:32 f m #

    AHHHHHHHHHHH!

    JAg hade verkligen velat vara med, men var tvungen att jobba! Vi måste göra om detta igen och igen och igen! Jag vill ju också bli spänstign som ni!

  5. Team Reebok september 22, 2011 den 9:46 f m #

    Och jag vill bli lika snabb som Andreas!!!!!

Kommentera

