Team Reebok på CrossFit Uppsala

25 Sep

I lördags var det dags en utmaning på CrossFit Uppsala!

Jag och Ellinor skulle åkt dit, men Ellinor var dessvärre förkyld, så jag åkte själv! Jag skickade massor av krya på dig kramar till Ellinor, och jag hoppas hon blir frisk snabbt så vi kan träna ihop i veckan:-)

För er som inte varit på CrossFit Uppsala kan jag verkligen rekommendera att åka dit!

De säljer även träningsutrustning – checka in deras shop!

När jag kom dit mötte jag välbekanta ansikten som Martin och Linda Altemark, Björn Uddenfeldt, Jonas ( MrJling ) mfl..
Kaffet var klart när jag kom så det blev den trevlig fika först, sen utmaning.
Vi var 7 stycken som ställde upp i utmaningen!

Första passet:


Dags för andra passet för dagen!

3 varv av:
10 HSPU
10 m overhead walk med KB 24/36 kg
10 svingar
10 m overhead walk med KB 24/36 kg ( andra handen)
10 svingar

Lite resultat från helgen
Pass 2.

Total sammanställning från lördagens utmaning

Supertrevlig lördag med skön stämning med supersköna människor!

Stort grattis till Johannes som klarade 30 st HSPU idag:-)
Vi ses snart igen:-)

Kommentera

