Betalar tillbaka en skuld åt Mattias :-)

26 Sep

Som jag skrev i lördags så kan jag ha sabbat Mattias träning då jag smiskade hans öga med hopprepet och han fick göra om sina burpees.

Såg att jag är skyldig 9 burpees på hans blogginlägg så Mattias här kommer dom bara för dig 😀

Ber ännu en gång 1000ggr om ursäkt 😀

4 svar to “Betalar tillbaka en skuld åt Mattias :-)”

  1. Mattias september 26, 2011 den 5:57 e m #

    Underbart!
    Dina burpees är dessutom snyggare än mina 😉

  2. Lollo september 26, 2011 den 8:12 e m #

    Vi var lite eleka 🙂 Du gjorde mycket fina burpees!

  3. Johan september 26, 2011 den 8:15 e m #

    No rep… 🙂

  4. Ellinor september 28, 2011 den 6:28 f m #

    Christian du är för härlig! Kram

Kommentera

