Och nu något litet för våra kvinnliga läsare.

28 Sep

Träning idag med omslagspojken Christian.

Trots ett hårt träningspass så ser han sådär glad ut som bara Christian kan.

Christian matade, likt en maskin, igenom 3 stycken 7 minuters wodar:

A: Inom 7 min

400m löpning + amrap OH squat, 50kg

B: Inom 7 min

400m löpning + amrap snatch, 50kg

C: Amrap Muscle ups.

Själv körde jag lite intervallträning:

2 min amrap per övning med 1 min vila mellan övningarna:

A: Front squat, 60kg

B: Double unders

C: Ring dips

D: Squat clean, 60kg

E: Burpee boxjumps, 60cm

F: Push press, 60kg

Det var jobbigt! Surprise.

Simma lugnt.

/Andreas

3 svar to “Och nu något litet för våra kvinnliga läsare.”

  1. Lollo september 29, 2011 den 5:46 e m #

    Ni är för roliga!

  2. Felix september 30, 2011 den 7:56 f m #

    Ni verkar alltid göra så otroligt roliga wodar! Detta måste testas.

  3. Team Reebok september 30, 2011 den 11:37 f m #

    Felix:
    Passen är galet roliga och det är vår egna superstar Mads som programerat dem. Då kan man alltid vara lite extra säker på att det är något trixigt som gör en lite extra trött och lycklig. 😀

Kommentera

