Idag var det riktigt kul att träna!

2 Okt

Fy fan vad jag har det bra som får träna med de här underbara tjejerna! Jag hade en dålig träningsdag igår. Kände mig verkligen inte laddad eller sugen, vart lite orolig för jag brukar inte känna så. Tänkte att tänk om detta håller i sig . Ganska dåligt läge att två veckor innan SM känna sig less…
Men jag behöver inte oroa mig. Efter ett superkul pass med Jenny och Louise är de tankarna som bortblåsta. Tänk att efter mycket jobb, plugg och ingen ledig tid, känna att det finns så mycket energi och glädje kvar i kropp och sinne!

Idag stod Jenny för programeringen:

Vi körde först maxning på clean & jerk.
Jag och Jenny satte båda PB i C&J på 72,5 kg Wohoo! och Lollo gjorde ett skitsnyggt PB på 75 kg i styrkefrivändning!
Vi alla 3 försökte C&J på 75 kg men våra huvuden ( jag menar inte ordagrant …hehe) förstörde det för oss!

Sen körde vi 3 varv av:

15  Höga KB-svingar 24 kg
15 Pullups

Kul pass och väldigt jobbigt för underarmarna. Vi kände oss lagom uppumpade efteråt!
Jag kom in på 5.21, Jenny gick imål före mig på 4:34 och strax efter kom Lollo på 5:34

Tack för ordet!/En energi-uppladdad Ellinor

4 svar to “Idag var det riktigt kul att träna!”

  1. Klara oktober 2, 2011 den 6:24 e m #

    Åh vad underbart skönt med sådana dagar! Hoppas på fler sådana!

  2. Bruno oktober 2, 2011 den 7:13 e m #

    Grymma tjejer ni é alltså……MYCKET!!

  3. Jenny oktober 3, 2011 den 4:08 f m #

    Tack tjejer för ett kanonpass! Fler sådana:-)

  4. Team Reebok oktober 3, 2011 den 6:18 f m #

    Shit vad ni är coola!!!!

    /Christian

Kommentera

