Långt utanför min perfekta värld.

5 Okt

Idag hade jag äran att få träffa våran egen wizard på Boxen dvs Mads.
Hade ett vansinnepass jag gruvat mig ett tag som var med på min programering som M hade skissat på…

20-18-16-14-12-10-8-6-4-2 av

Pullups
Toes 2 Bar
Pushpressar 40 kg

Tid 35 min ish..

Känns som passet aldrig skulle ta slut (vilket jag totalt gjorde förövrigt.) Otroligt nyttigt för mig då om man skulle köra det perfekta passet i min lilla värld så innefattar det kanske tre explosiva övningar med bara ett fåtal reps och max fem varv.

Tack än en gång Mads för all tid och engagemang du lägger ner på genial programering!

Kolla in killen vilken jäkla framgångssaga! Om man bara var hälften så bra! 🙂
Måste bara skvallra att i lördags gjorde Mads massa utfallssteg på 90 kg på 15 meter x 5 har jag för mig, GALET.

Än en gång stort grattis Louise, Ellinor och Andreas till era asgrymma pers igår. Vad ni är grymma!
Det är så häftigt att få tillhöra samma team som så fantastiska atleter och då får vi inte heller glömma nämna våra andra inspirationskällor Richard, Mads och Jenny. Ni alla inspirerar mig dagligen. Tack!

Kärlek.

3 svar to “Långt utanför min perfekta värld.”

  1. Lollo oktober 6, 2011 den 5:59 f m #

    Du är grym Christian! Så glad att jag lärt känna dig!

  2. Jenny oktober 6, 2011 den 8:07 f m #

    Christian, DU om någon inspirerar!!! Tack:)

  3. Christian oktober 6, 2011 den 9:11 f m #

    Haha ni är för söta! 😀

Kommentera

