Då var vi igång igen. :-D

18 Okt

Idag passade jag och Andreas på att träna ihop och tanken var att vi skulle köra det som stod på mainsite no matter what.
Vad synd att porten var spärrad utifrånvilket ledde till att det inte skulle gå att springa ut och alla ringarna var upptagna… eller inte! 😉

Det passet var:
Five rounds for time of:
Run 200 meters
7 Muscle-ups
Run 200 meters
7 Handstand push-ups
Run 200 meters
30 second L-sit hold
Run 200 meters
20 One legged squats

Så vi hämtade inspiration från CrossFit park city det blev
500m Rodd
20 Burpees
20 ”from shoulder to overhead anyhow”, 75kg.

Jag skalade ner till 65 vilket är min kroppsvikt men maskinen Andreas betade av dem på 75 pannor helt galet!

Vi blev klara samtidigt på sekunden. Kul!

Bifogar en låt med en av tidernas kanske bästa Hip Hop-artister.

Beleza.

4 svar to “Då var vi igång igen. :-D”

  1. Martin oktober 18, 2011 den 5:35 e m #

    Shit han siktar verkligen på ett M i nacken inför sitt nästa SM!!!
    Riktigt stark är du iaf oavsett storlek på tröjan 🙂

    Dax att kasta ner hopp repen och börja köra tungt jag oxå..

  2. christian oktober 18, 2011 den 5:47 e m #

    Haha jajemensan Martin nu ska jag gå från small till medium och lätta vikter till tunga 😀

    Dags att bli järn som svågern din. Hoppas vi får träna ihop snart!
    Klarat hela flight singulatorn än?

  3. Martin oktober 19, 2011 den 4:23 f m #

    Hahah 😀
    Har faktiskt inte gett mig på den än. Men det bör nog inte vara några problem, tänkte att jag skulle presentera dubbel unders för mig själv snart 😉

    Träning skulle vara riktigt roligt, man känner sig som bäst i världen efter ett pass med dig!
    Har nog aldrig känt så mycket positiv energi förr 🙂

  4. Team Reebok oktober 19, 2011 den 6:34 f m #

    Grymt där. Det kommer bli magiskt när även dom sitter.

    Det är ju underbart att du fick energi. Och skulle vi inte få till det i år så är ju Januari spikar hur som helst! Det kommer bli så skoj!!!

    Lycka till på certet!

Kommentera

