Så här starka är vi!

27 Okt

Idag var sista dagen som vi justerade våra 5 rm på övningarna inför GVT och då stod squat clean på schemat.
Vi kände oss riktigt slitna i kroppen efter alla  då vi är inne på 4e dagen i rad med alla RM-försök med passen Naughty nurse plus Bradshaw i ryggen .
Nu vill jag inte låta gnällig för dom var riktigt roliga och jag rekomenderar verkligen alla som vill få en utmaning att iaf testa sistnämda.
Jag planerade hela tiden i mitt huvud hur jag skulle förklara för Nils och Ali som hejade på hur och varför jag inte skulle slutfört passet. På något konstigt vis kom vi i mål ändå helt otroligt! Tack för allt stöd Guys.

Vad gjorde vi idag då.

5 rm Squat Clean
Andreas 95 (gjorde även en 4 på 100 och var bara mm ifrån att klara den femte)
Jag 77,5 (är 7,5 kg ifrån mitt pers på en etta.)

Andreas 5a på 95 kg

Samtidigt som vi körde var Björn på plats som inte bara nöjde sig med dagens pass utan även betade av en hög med thrusters. Jag vet en som kommer bli farlig på den övningen. 😀

Är Andreas nöjd med dagens träning? 😀

Nu har vi siffror på hur starka vi är så nästa vecka kör vi igång.

Kärlek.

5 svar to “Så här starka är vi!”

  1. Andreas oktober 27, 2011 den 1:39 e m #

    Vad hände med filmen på dina frivändningar?? Du som faktiskt vet hur man gör!

  2. Team Reebok oktober 27, 2011 den 1:55 e m #

    Hehe ja kameramannen kan ha snurrat en del på kameran mitt i filmandet så det blev lite skevt när man försökte se det på skärmen… 😉

    Glömde tillägga att jag och Andreas förrästen avslutade passet med 1000m rodd och 10 muscle ups.
    Kan tanken med det vara att rodden skulle sabba ngt för muscle upsen? 😉

    • Andreas oktober 27, 2011 den 2:05 e m #

      Oooops. Sorry. Det är ju bara det att du har blivit så stor så du fick inte plats i stående läge.

  3. Team Reebok oktober 27, 2011 den 3:28 e m #

    Ja du såg ju hur tight tröjan satt i ryggen redan innan passet idag. Går det att få till ngn vidvinkel på mobilkameran? 😉

  4. Mads oktober 27, 2011 den 6:46 e m #

    Alldeles underbar bild! Christian är faktiskt 183 cm lång – förstår ni nu hur stor Andreas rent faktiskt är:-)

Kommentera

