Före och efter bilder:-)

28 Okt

Satt och letade igenom mappar i min dator och hittade en gammal bild som togs på mig år 2005.

Jag tyckte själv jag var hyfsat vältränad då, men faktum är att jag skulle nog inte orkat göra hälften av de sakerna jag kan idag.

Jenny 2005 , 30 år gammal. Tränade styrketräning på gym och i maskiner, åt ris, tonfisk, lightprodukter..

Var ganska stark, men hatade allt vad som hette metcons och kunde knappt utföra 5 km löpning..

2011, 36 år gammal och Mamma – Tränar CrossFit, äter nästan helt enligt paleo. Kan lyfta tungt, är mer spänstig, metcons och kan definitivt springa 5 km utan problem ( även om jag ogillar det:-)

I love CrossFit!

 

8 svar to “Före och efter bilder:-)”

  1. Mads oktober 28, 2011 den 10:45 f m #

    Jag skal ta livet av mig!!!!

    Är fortfarande inte lika fit nu som du var 2005!

    • Jenny oktober 28, 2011 den 11:33 f m #

      ??? Ta dig en titt i spegeln så kan vi diskutera sen..

    • Bruno oktober 28, 2011 den 12:18 e m #

      Du och jag Bullen!!

  2. Christian oktober 28, 2011 den 11:43 f m #

    Så jäkla grymt!!

  3. Benny Åhlstedt oktober 28, 2011 den 12:21 e m #

    Super mom 🙂

  4. Linda Altemark oktober 28, 2011 den 2:00 e m #

    Asså, om jag någonsin kommer i så bra form som du var 2005… 😉 Men rackarns vad lite crossfit och paleo gör skillnad! Ja du e grym!!!

  5. Emma Victoria oktober 29, 2011 den 8:46 e m #

    älskar det! Hoppas jag ser ut sådär om 6 år!!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Återkoll | Livet är härligt - juli 6, 2012

    […] bästa CrossFit-atlet och den enda svensken som deltagit i VM – två gånger till och med. Inlägget är lite före och efter bilder vad gäller CrossFit, looks like something […]

Kommentera

