Barcelona the movie

1 Nov

Jäklar också!!

Hade precis kommit igång med det nya styrkeprogrammet och så blir jag sjuk…..igen! Passet i söndags gick ju bra tycker jag men den efterföljande träningsvärken har varit grym mot mig. Dessutom fick jag riktigt ont i halsen och huvudet igår och det ser ut som det håller i sig. Kan det vara dagisbacillerna igen!?

Så istället för att skriva om hur bra träningen går lägger jag upp en film på den första woden i Barcelona. Alltid något!

Simma lugnt!

3 svar to “Barcelona the movie”

  1. Mads november 2, 2011 den 8:48 f m #

    Man måste ju undra vem den tjejen med sämst fingertopp känsla och Nike toppen är???

  2. Christian november 2, 2011 den 9:02 f m #

    Ja snacka om en katt bland hermeliner!!
    Men vad härligt det såg ut! Är inte alls avis på er stjärnor som fick åka dit!

  3. Bruno november 2, 2011 den 3:02 e m #

    Ja, jag har tänkt på hennes val av outfit jag med. Hon var dock mycket trevlig och en bra lyftare.

Kommentera

