Friskismässan Check.

19 Nov

Wow vilken inspirerande förmiddag vi har haft.
Jag (Christian) fick chansen att vara sidekicks åt Jenny som skulle instruera på Friskismässan som hölls utav Friskis och Svettis. Häftigt och se en gigansisk hall med folk som körde CrossFit ihop och man blir alltid lika inspirerad att Bli bättre .

Visste du att Jenny även har tävlat i andra grejer än bara CrossFit.

Vi fick även chansen att träffa våra vänner från Eleiko som alltid är lika glada och fantastiska. Som sagt ”strong is happy”


Ännu en gång fick vi även vara med och inspireras av Mads föreläsningar. Ni som aldrig har sett en försök att få vara med någon gång. Jag har hunnit varit med på några av hans föreläsningar i och med våra tourer och ingen är den andre lik och alla har varit så inspirerande och  övertygar mig varje gång varför jag utövar den här fantastiska idrotten.


Att Mads är en riktig trollkonstnär på Muscleups är väll ändå inget någon kan ha missat?

Ha en magisk helg!

Kärlek

Ett svar to “Friskismässan Check.”

  1. susanne november 21, 2011 den 4:56 e m #

    Vad mer kan jag säga än GRYMT !! Kul med filmer Christian 😉

Kommentera

