Tittut

25 Nov

Tittut kändes som en passande rubrik eftersom jag är rätt dålig på skriva och endast tittar in här då och då.

Jag har semester hela den här veckan vilket har medfört att jag kunnat fokusera extra på träningen vilket i sin tur gör mig extra lycklig.

Idag låg fokus på ben och fasiken vad tungt det var!!

Knäböj 100 kg varvat med SingleLegDeadlift 16 kg, 3×10 set. Vila 1:40 mellan seten.

Sen…..

Utfallsgång med 2×32 kg KB varvat med Marklyft 82,5 kg, 5x3set. Vila 1:30 mellan seten.

20111125-103943.jpg

Kändes bra efteråt så när som på en liten ”aj”-känsla fästet mellan Gluteus/Hamstring på vänster sida. Vet inte varför men jag tror att SLDL är boven : ) den tar väldigt bra i baksidan.

Nu ska jag äta.

Simma lugnt folks.

Richard aka Bruno, han med året.

Kommentera

