Och ett PB i benböj

1 Dec

I tisdag var jag med på gruppasset på Nordic. Saknar verkligen de passen nu när jag har fokus på GVT’n och kör mycket själv. Vi gjorde ettor i benböj, riktigt kul! Kanske extra kul för att jag satte personbästa med 10 kg! Nya personbästat lyder på 120 kg. Tror jag delvis har GVT-upplägget att tacka för detta.

Vet inte hur många x-antal procent jag har blivit starkare men jag har med all sannolikhet vant mig mentalt vid tunga vikter. Oftast är det där det tar stopp, kroppen kan och vill men inte huvudet. Fick lite coaching av Sofia som har tränat styrkelyftning.

Snyggaste bilden på mitt PB!

5 svar to “Och ett PB i benböj”

  1. Jon december 1, 2011 den 4:21 e m #

    Sanslöst bra!

  2. christian december 1, 2011 den 5:25 e m #

    Det är inte sant!!! Så hysteriskt starkt!
    Grattis vad du är bra! 😀

  3. Lollo december 1, 2011 den 7:21 e m #

    Vad snälla ni är!

  4. Mads december 2, 2011 den 9:39 f m #

    Inte bara snygg, inspirerande och en sann vän…. Stark är hon också:-)

  5. Jenny december 2, 2011 den 1:22 e m #

    Lollo, du är fantastiskt inspirerande!! Stort grattis
    /Din vän Jenny

Kommentera

