Det är faktist riktigt skoj med nya pers!

10 Dec

Dagens träning stod tunga frivändningar på schemat.
Som grädde på moset hakade även Rille på ni vet han med året. 🙂

Så dagens pass bestod av:
3×2 power clean
3×2  hang power clean
1×6 clean

Andreas körde sina ettor på 120 kg!!!! Helt makalöst.

Rille 95 (och dom bollade han med)

Och jag Christian Fick efter många om och men till 90 kg. (PERS!!!!!)
Sjukt att det känns så lätt  när allt sitter. Jag måste stänga av mitt huvud när jag kör dom här typerna av lyft. Väntar på tok för länge vid stången och tvekar när det är dags att sätta sig under alla vikterna.
Dags att ändra på det 😀

Sedan metcon
21-15-9
Rodd för kalorier och burpees.

trevlig helg.

kärlek

 

2 svar to “Det är faktist riktigt skoj med nya pers!”

  1. Team Reebok december 10, 2011 den 6:55 e m #

    Stort grattis!!!
    Kram från Jenny

  2. Mattias december 10, 2011 den 7:29 e m #

    Grattis!

    Och jag kan bara hålla med om att stänga av skallen.. Jag förklarade för Rickard att jag måste vara distraherad och inte tänka/tänka på annat om jag ska lyfta bra 🙂

Kommentera

