God Jul Andreas!

15 Dec

Äntligen! Nu går det att beställa Reebok|CrossFits Oly-skor. Jag lyckades efter många om och men lägga en order. Men det är ett sjukt tryck på sidan, de fick tom stänga ner den igår för att den inte pallade med. Idag är den dock uppe igen och det gick smärtfritt att beställa. Men skynda skynda, storlekarna försvinner fort!

Ni beställer här.

8 svar to “God Jul Andreas!”

  1. Team Reebok december 15, 2011 den 5:14 e m #

    Wohooooo God Jul Andreas. Även jag lagt beställning på dem!

    Oavsett vad vi har för pass i vår cykel då skorna trillar in så blire Oly för hela slanten!
    Nu är jag som ett litet barn på julafton!!!!

    /Christian

  2. Lollo december 15, 2011 den 5:37 e m #

    Bra att du har köpt ett par Chrille, vi har väl de tillsammans? 😉

  3. Christian december 15, 2011 den 5:47 e m #

    Det vet du Louise!
    Var annan vecka kanske 😉

  4. Mads december 15, 2011 den 6:43 e m #

    Det är ni värda allihop! Och när jag blir stor och stark som er skal jag också belöna mig med ett par:-) (om de finns kvar då??????)

  5. Bruno december 15, 2011 den 8:02 e m #

    Vilken färg valde ni?

  6. Team Reebok december 15, 2011 den 8:24 e m #

    Jag tog de vita fast tjejskorna då min storlek inte finns bland herrskorna.
    (Hoppas de är godkända Lollo, eller skulle jag köpt de lila så de hade matchat dina andra kläder)

  7. Lollo december 15, 2011 den 9:47 e m #

    Haha, de vita blir finnemang!! 🙂

  8. Christian december 16, 2011 den 5:15 f m #

    Underbart!! 🙂

Kommentera

