Video

Ett mäktigt PR!

19 Dec

Hej, Satte rekord idag!80 kg i Frivändning! Det betyder mycket för mig, har länge drömt om att ta denna vikt, det känns riktigt mäktigt! 80 kg är ju tungt!
Hade för övrigt inte en bra träningsdag så jag känner mig lite förvånad över resultatet! Måste vart mitt nya Reebok Crossfit linne som gjorde susen! Det känns som en ny favorit i träningsgarderoben.

Ledsen om videorna är långa, jag har inte klippt ner dem.

Kram från mig!

Först 77,5 kg även det PB

Sen 80 kg.

6 svar to “Ett mäktigt PR!”

  1. Team Reebok december 19, 2011 den 8:29 e m #

    Shit vad bra du är! Så otroligt bra jobbat.
    Älskar kommentaren ”filmar, vafan håller du på med” hehe någon som inte har umgåts med folk som kör CrossFit. Finns det inte på film så har det aldrig hänt 😉

    Stort grattis!

    Kramar

    //Christian

  2. Bruno december 19, 2011 den 9:10 e m #

    Grymt bra Ellinor! Grattis!

  3. Camilla december 20, 2011 den 8:01 f m #

    Grattis – galet imponerande! En dag ska jag bli nästan lika stark som du! Vi ses imorgon!

  4. Louise december 20, 2011 den 9:27 f m #

    Grymt bra! 80 kg är verkligen en milestone! Jag vill med!

    Och det såg så himla lätt ut!

  5. Ellinor W december 20, 2011 den 1:28 e m #

    Sjukt koolt och inspirerande! Grattis!

  6. Ellinor december 21, 2011 den 8:46 f m #

    Tack allihopa!
    Chrisian, ja visst är det en rolig kommentar! De fattar igenting… =)
    kram

Kommentera

