Hemmaträning…

20 Dec

Idag fick jag mitt pris från Fit as f*ck tävlingen. Jag vann en skivstång med två 15 kg:s plattor! YES!!.
Eftersom tävlingen var i Danmark så kunde jag inte ta hem den direkt. Jag kunde inte göra som Louise som stoppade sin Kettlebell i handbagaget…

Hur som helst så vart den levererad hem till mig idag! körde lite Clean and Jerk precis, funkade bra, lite trångt bara… Hehe, nja inte riktigt! Jag ser fram emot våren. Då ska jag ta min Kettlebell,skivtstång och mitt hopprep och köra hemmapass ute på vår gård. Det ser jag fram emot.

/Ellinor!

Ett svar to “Hemmaträning…”

  1. Sofia december 29, 2011 den 2:50 e m #

    Hemmaträning is the shit. Jag o Micke har vikter och kulor hemma – opti! Tusen tack för grym daglig inspiration. Jag hoppas snart kunna säga att vi ses på SM 2012 🙂 Kram Sofia

Kommentera

