Mamma, ni är systrar!

23 Dec

Jag och Ellinor bangade 250 passet i morse. Sorry guys..  Men ni klarade ju det galant utan oss:) Herregud vad bra kämpat!! Vi tjejer ska väl någongång göra detta pass.. Puh!

Mads har klagat lite på sin rygg så här mot kvällskvisten:) 308 marklyft på en och samma dag är väl ingenting Hjärtat?!

Jag och Ellinor körde våra GVT pass idag på boxen. För Ellinor var det bröst och rygg och för mig var det ben. Ellinor är inne på näst sista cykeln och jag sista. Tyvärr fick vi bägge två sänka våra vikter som vi egentligen skulle haft, men vi kämpade på riktigt bra tycker jag.

Vi var iallafall riktigt snygga när vi tränade. Man kan tro att vi pratat ihop oss om klädseln..

Jag fick häromdagen hem ett paket från Reebok som innehöll en julhälsning och en jäkla massa Reebok CrossFit kläder. Wohoo vad snygga grejer det var!! Jag gav Ellinor ett par shorts och linne ( Du ska också få Lollo 🙂

Här är kittet som vi hade på oss idag! Shortsen blev snabbt en favorit. De finns att köpa på CrossFit Nordic from juni 2012. Tills dess kan de beställas på CrossFit Reebok store.

Rasmus tyckte vi kunde vara systrar!

Efter passet körde vi DT:

5 varv av:

12 marklyft 50 kg

9 hang power clean 50 kg

6 push jerk 50 kg

Vi fick bägge två tiden 9:55 min.

Ingen av oss var nog 100% taggad, men passet kändes bra och det var kul att köra med varandra.

God Jul allihopa!

Kram från Jenny & Ellinor

Ett svar to “Mamma, ni är systrar!”

  1. Lollo december 26, 2011 den 7:34 e m #

    Bra jobbat tjejer! Mycket fin outfit! : ) Kramar

Kommentera

