Annandag jul träning, och ett PB:)

26 Dec

Julen har varit härlig!

Julafton firade vi hemma hos min syster och det blev mycket god mat och annat gott..

Rasmus fick så många fina Julklappar, och det var härligt att se hans glada ansikte när han öppnade paketen:)

Idag åkte jag och Mads in till Nordic för att träna.

För mig ( Jenny ) blev det:

3 reps Bänkpress 70 kg ( skulle egentligen varit 72.5 kg, men det var för tungt, Mads fick passa )

x10 set

3 reps viktade pullups 17.5 kg ( höjde vikten, skulle egentligen varit 15 kg )

x 10 set

Efter det körde jag viktade ring dips på 12.5 kg, axelpressar och stående rodd..


Mads körde strikta CTB pullups och viktade dips.

Sen blev det en stege 10-1 av Push press och CTB butterfly pullups.
Vi båda två avslutade med mage och stabiliseringsövningar.

Efter det ville jag ( Jenny ) testa hur mycket jag kunde ta i viktad pullups. ( Mitt tidigare har varit 25 kg )

Idag blev det 30 kg:)

Kram på er!


3 svar to “Annandag jul träning, och ett PB:)”

  1. Lollo december 27, 2011 den 8:35 f m #

    30 kg!! Galet bra! Och det efter GVT-passet!

  2. Mads december 28, 2011 den 8:53 e m #

    Tack Lollo! Det var kul!

    • jenny december 28, 2011 den 8:54 e m #

      Var inloggad på Mads:)

Kommentera

