Unbroken!

6 Jan

Mads och Christian dammade idag av varsin Wod av rätt jobbig karaktär.

Mads:

21-15-9

Wallballs
Pull ups, måste vara unbroken

Christian:

10-9-8…1
Klapparmhävningar, ubroken
Pull ups, unbroken

Fokus var alltså att inte släppa stången! För om de gjorde det då var de tvungna att börja om på det setet. Spicy!!

4 svar to “Unbroken!”

  1. Mads januari 6, 2012 den 3:28 e m #

    Vad fan tänkte jag att dela upp wall balls? Jag är ju typ den totala avsaknad på intensitet i detta pass! Nu måste det vara slut med mesandet!

    Nyttogt att se sig själv på film även om det gör ont i hjärtat!

  2. Mads januari 6, 2012 den 3:28 e m #

    Nyttigt- skulle det såklart stå:-)

  3. Team Reebok januari 6, 2012 den 4:09 e m #

    Mads du kör som en gud! Hur tänkte jag att ens hänga bredvid dig på pullupsräcket, det är ungefär som att jämföra en gammal rostig Volvo 245 som med nöd och näppe klarat besiktningen för sista gången och en splirrans ny BMW M3.
    Och jag är såklart volvon i det fallet. 😀

    Kärlek
    //Christian

  4. Mads januari 6, 2012 den 5:55 e m #

    Christian, min kära vän! Det är farligt att dricka alkohol och sedan ge sig ut på nättet och kommentera;-)

Kommentera

