3…2…1.. METCON!!!

9 Jan

Wohooo då har det dragit igång på riktigt igen.
Jag och Andreas har fegat en vecka bara för att vårt första pass i programeringen har varit bra läskigt!

21-15-9

Squat clean 60 kg
Toes to bar
Double Unders (man gör dubbelt så manga DU, alltså 42-30-18)

Andreas dammade in på tiden 10.00
Medans jag grinade in på 15.00

Det här var nog ett av det värsta jag kört på riktigt länge. Nyttigt som den, nu är det bara att få igång motorn.

 

9 svar to “3…2…1.. METCON!!!”

  1. Lollo januari 9, 2012 den 2:30 e m #

    Duktiga ni är! Jag ska köra denna ikväll! Huva!

  2. Andreas januari 9, 2012 den 2:35 e m #

    Du kommer krossa Lollo… Tänk om man hade dina buggar, vad lätt livet skulle vara.

  3. Team Reebok januari 9, 2012 den 3:33 e m #

    Jag önskar jag hade en tiondel av dina buggar Louise! Det här är ditt pass!

    //C

  4. Lollo januari 9, 2012 den 7:25 e m #

    Det var jobbit för flåset! Gjorde allt för att komma under 10 min. Fick 9.37.

    Ser verkligen fram emot Mads programmering!

  5. Lollo januari 9, 2012 den 7:28 e m #

    Haha, missade helt era ”buggar-kommentarer”! Antar att det betyder ben på stockholmska 😉

    Ska ni säga som satte PB i mark igår!

  6. Christian januari 9, 2012 den 7:53 e m #

    HAHAHAHAAH du är helt fenomenal.
    Du bollade verkligen med mig och Andreas! Vilken jäkla tid du fick! SÅ grymt jobbat!
    Du är då en av mina stora idoler!

    • Lollo januari 9, 2012 den 8:23 e m #

      Och ni bollade med mig igår!

  7. Team Reebok januari 10, 2012 den 7:16 e m #

    Lollo vad ska vi ha för vikt på denna?
    Kram

    • Lollo januari 10, 2012 den 8:34 e m #

      Jag körde på 42.5kg.

Kommentera

