1..2..3

11 Jan

Idag körde jag och Louise samma pass på Nordic och vilken succé det blev.

Vi började med att försöka sätt nya personliga rekord i Kippade Pullups. Både jag och Louise lyckades få till 30 st och det betydde nya pr! Jag förbättrade mitt gamla med 6 st.

Avslutningsvis körde vi en Tabata-rodd där jag förbättrade mitt gamla resultat med 24 meter och hamnade på 831 m totalt. Jag har haft det lite motigt med träningen den senaste tiden så mina två nya pr kom väldigt lägligt.

1 träningspass, 2 Reebok-atleter och 3 pr. Nu blickar vi framåt igen! Tut tut!

Simma lugnt!

Richard

5 svar to “1..2..3”

  1. Jenny januari 11, 2012 den 8:45 e m #

    Skitunge Louise, jag vill också ha såna ben!!! ( bara avundsjuk )
    Stort grattis till era PR bägge två!! Grymma ni!

    • Bruno januari 12, 2012 den 7:08 f m #

      Tack Jenny!

      Ps. Jag vill också ha såna ben! : )

  2. Andreas januari 11, 2012 den 8:53 e m #

    Wuhuu! Snyggt jobbat!

  3. christian januari 11, 2012 den 9:09 e m #

    Så Grymt kört hörrni!!
    Fast jag har hört att Jenny inte vill ha Louises ben 😉

  4. fredrik kullberg januari 13, 2012 den 9:15 f m #

    Men hur fasen får man till 30 pull-ups? Har tränat crossfit i evigheter men kommer aldrig längre än max tio. Suck…

Kommentera

